Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2008 12:27 - *
Автор: drblondy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5335 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 27.11.2010 04:28





Тагове:   ОМ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - :-))))))))))))))))))))
05.06.2008 12:37
Може да защитиш дисертация на тема "Живата свирка, съчетана с правия и променливия ток водят до смехозадавяне или-как едно късане на изпит може да изглежда забавно"
междудругото-какво точно е избочих?За пръв път го чувам
цитирай
2. drblondy - Бени,
05.06.2008 12:56
стараех се да не е много задавящо... :)
"Избочих" е нещо от рода на "изкуках" :Р
цитирай
3. krotalka - Блонди, задавих се от смях!!!!!!!!!!!!
05.06.2008 12:59
Ми що не ги избочи тия двамката "помощници"??????
цитирай
4. valsodar - За такава свирка ли ставало въпрос ?
05.06.2008 13:30
Първо си помислих, че ще чета за нови форми на лечение на възпаление на дихателните пътища.
После се примирих с факта, че ще те заведат поне в стриптийз бар.
След което си спомних с умиление, как в МЕИ-то на подобни мои отговори един олисяващ професор олися съвсем - от ярост си изскуба и малкото останал коса.

Неведоми са пътищата Господни, но поне да не гасяха осветленито докато се скитаме по тях ! :))
цитирай
5. drblondy - Re:
05.06.2008 13:46
kratalka, погрижих се за душевният им комфорт :)
котараЦо, убедена съм, че поне 2/3 от прочелите го, това са си помислили...
Съжалsвам за разочарованието ти, но аз дихателни проблеми не лекувам...Помагам съмо на сърдечковци , толкова мога :)
цитирай
6. valsodar - Блонди
05.06.2008 14:16
Надявам се, че хората все още четат и текста под заглавието, защото тръпки ме побиват като си представя, как някой може да се опита да съчетае електричество и свирка в едно ! :)
цитирай
7. udarensamolet - всички тука свирката обсъждат, аз ...
05.06.2008 14:56
всички тука свирката обсъждат, аз пък ще кажа, че с физиката шега не бива.. :) тази тъй дълбока наука, преследваща ме в най-страшните ми кошмари.. ще взема да направя едно ритуално изгаряне на учебниците :))
цитирай
8. drblondy - самолетче,
05.06.2008 18:35
вярно с физиката шега не бива.
Сещам се за един случай с доста коментиран учебник по физика, в който беше написано,че "водата е изолатор". В следствие на прочетеното в уроците, някакво детенце беше решило да си изсуши плитките със сешоара, докато е във ваната.
Познай! Детенце-веселушка светна като крушка...
Те затова, тоците трябва да се учат , а даскалите `дето пишат глупости- да се контролират.
цитирай
9. nightdaughter - :)
18.06.2008 19:16
Определено не бях предполагала, че скъсване на изпит може да изглежда забавно :D В моите представи е по-скоро драматично и дори трагично.
Но беше добро съвпадение да чета този разказ ... и да уча за последния си тест по електротехника ... и да изучавам трансформаторите.
Иначе закона на Ом, плюс първи и втори на Кирхоф са ми любими. Това съвсем сериозно. Само дето при прав ток ... :D
Anyway, късмет на поправката :)
цитирай
10. drblondy - nightdaughter,
18.06.2008 20:17
ама много е лошо скъсването на изпит да се превръща в трагедия. При 12 изпита в рамките на 30 дни, просто не ми остава друго, освен да им се захиля.
На поправката го смлях ;-)
Мерси и успех на теста!
цитирай
11. bemberski - С удоволствие препрочитам любими ...
03.11.2008 00:57
С удоволствие препрочитам любими текстове от блога ти. Поздрави!!!
цитирай
12. анонимен - Interesting, thanks
11.09.2011 22:59
I’d should take a look at with you right here. That's not something I normally do! I consider satisfaction in reading through a article that will make people feel. Moreover, many thanks for permitting me to comment!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drblondy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2543356
Постинги: 46
Коментари: 1282
Гласове: 2612
Архив