Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2008 12:54 - *
Автор: drblondy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6494 Коментари: 19 Гласове:
0

Последна промяна: 27.11.2010 09:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pakostinka - Хех...
20.04.2008 13:16
...бабите вярно са мнооого нагли, но пък три часа да чакаш, за да палнеш свещичка и да си вземеш върбичка, определено си е геройство.
Поздрави :))
цитирай
2. drblondy - определено си е геройство...
20.04.2008 13:23
но предвид,колко народ имаше след нас,съм много щастлива :)))
цитирай
3. bitter - Благодаря за предупреждението
20.04.2008 14:08
Категорично ме отказа да излизам и аз. Не че имах голям мерак - не си падам по навалици и върбови клонки, ама нашите много усърдно мрънкаха. Е, вече си имам доказателство, че ще е жива загуба на време и ме оставиха намира. Благодаря и за дозата смях, много добре ми подейства. =) Весел празник и лек ден!
цитирай
4. ingodwetrust - Ехаа. Тука в София свещите са по 1...
20.04.2008 14:13
Ехаа. Тука в София свещите са по 10ст. Върбовите клонки - колкото оставиш (естествено дядо поп приканва миряните да бъдат щедри). Циганите не са така нахални, въпреки че ченгетата чоплят семки. Освен това денят е прекрасен. Топло, птичките пеят, планинският въздух насища дробовете. Прердиха ме 100 човека, но като видяха, че ние не пререждаме останалите се усмириха.В църквата беше задушно, но се живееше. И още нещо. Влязох в храма 11:20, излязох 12:15. Съвсееем нормално.
Въпреки днешната трагедия с хора, към които имам някакво отношение, се чувствам неизменно щастлив. Защо така ???!!!
цитирай
5. drblondy - re-та :)
20.04.2008 14:18
bitter,кажи им,че ще отидеш утре...за опрощение никога не е късно!

ingodwetrust,може би защото е празник...освен това както ти каза топло е,птички пеят...:)

цитирай
6. alison - ех,момичета!
20.04.2008 14:32
Това си е направо мазохизъм!
Приятелски съвет:
Господ няма как да направи ,каквата и да е благословия ,в такава навалица!Отвратителни са тия сборища по време на църковните празнинци!!!!
Я ,по-добре ,отидете в някой анонимен ,тих ден ,запалете свещичките,помолете се кротко на спокойствие!
Моята мила майчица ,която от една година е на небето ,сега няма да ми се разсърди ,но ще си призная :само заради нея ходех в такива "сюблимни" моменти по църквите,защото трябваше ли да я пусна сама ,да я сгазят дивите "поклонници"!?...
Последния път, на Цветница-Връбница ,забелязах че ,всъщност, камари от" плачещи "клонки ,високи около 1-2 метра се "харчат"!!!!!!Това вече си е чисто варварство спрямо природата!!!!!!!
Моята свекърва ,беше източно-православна също,но се наричаше "староверка"-сега веднага някой ще каже ,че това е някаква ерес!Но не е !Има едно село-сега е квартал на Варна-нарича се Казашко.Там също са християни ,но са запазили чистото си отношение към Бог и общуват с него по съвсем прост начин...дълго е за разказване...
Но аз ,смятам да се придържам към наученото от моята "баба Дуня" и го правя.Тя казваше ,че най -чиста и свята е молитвата на открито под небето,сред природата!И е напълно достатъчна,ако е от сърцето ти!
.......................................
Привет на авторката ,обаче ,за така живите образи и страсти:))))))
цитирай
7. dexter - :)))
20.04.2008 15:51
Изчетох те пък.. ти ми ставаш любимка!
цитирай
8. drblondy - Декстере,
20.04.2008 15:56
ти си заразен!
Утре ще дам на попа да освЕти и за тебе една клонка!
За здраве! :))
цитирай
9. mmmmmmmmm - Здраве и късмет!:)
20.04.2008 16:17
И....внимавай с прецакването
за напред!:)))
цитирай
10. marty - Благодаря за настроението
20.04.2008 16:26
Въпреки, че мама ми донесе от осветените клонки в къщи. като те прочетох,
се настроих за купона след малко на цветя и храсти.
Поздрави !
А, и който те лъже по-нагоре,
че в София греело слънце,
не живее в един и същи град с мен.
До сега беше мръчкаво и студенко,
а сега се опитва да наподоби пролет,
ама някак му е трудно.
цитирай
11. annie87 - Развесели ме малко...
20.04.2008 17:09
аз пък съм болна, иначе бих чакала и на 10 опашки. Но в София е така :))
цитирай
12. krotalka - Весел празник!
20.04.2008 17:54
На мен пък ходенето до църквата ми помогна. Нещо съм нефелна от вчера, ама едно младо попче ме мироса по челото и сега съм кокуряк! Е върбата беше кът - успях да докопам само две шугави клонки.


Поздрави!
цитирай
13. drblondy - Едно голямо благодаря на всинца! :)
20.04.2008 18:05
krotalka,друго си е да те мироса младо попче... :)
тогава може би и аз щях да съм добре...
Мен днес ме наплюха за Розалия!!!
цитирай
14. lemonpie - ~
20.04.2008 20:26
Ще ме извиниш, но горещо ти препоръчвам на Великден на църква да не ходиш, освен ако не търсиш тема за нов пост.

цитирай
15. drblondy - lemonpie,
20.04.2008 21:06
това и мисля да направя.
Предпочитам вариантите преди и след-
за нов постинг не ми е необходимо да ходя на църква.
цитирай
16. furiae - Явно не схвана иронията в коментар 17.
20.04.2008 22:35
Сега разбирам, че 'блонди' не е избрано случайно, а дори напротив - напълно ти подхожда.
цитирай
17. drblondy - ха-ха
20.04.2008 22:57
НЯМА НИЩО СЛУЧАЙНО!
цитирай
18. spasunger - LOL
21.04.2008 01:13
Винаги са ми били смешни тези изкуствени галимации, където свръхрелигиозни лелки се надпреварват да изразят своята религиозност... макар и може би да не знаят откъде въобще идва традицията с клонките и какво означава (не че им пука де, важното е да се представят пред "колежките").
цитирай
19. pilcho - Хахахахахахаха
22.04.2008 00:29
фантастичен изказ, страхотен усет за детайла! Евалла, машаалла!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drblondy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2545391
Постинги: 46
Коментари: 1282
Гласове: 2612
Архив